Terminy

Wszystkie sprawy dotyczące bezpieczeństwa uczniów i pracowników szkoły są załatwiane niezwłocznie.

Zgodnie z art. 35 ustawy z dn. 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późniejszymi zmianami.) sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki zgodnie z kolejnością ich wpływu do szkoły. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje nie później niż w ciągu 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. W przypadku zwłoki w załatwieniu sprawy w ww. terminach pracownik szkoły prowadzący sprawę zawiadamia stronę o przekroczeniu terminu, podając przyczynę zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy. Na nie załatwienie sprawy w ustawowym terminie stronie służy zażalenie do organu administracji publicznej wyższego stopnia.